Cu privire la calitatea producției Meat House

Declarație pentru presă

Informația cu privire la brandul comercial Meat House, răspândită în ultimul timp de către unele mijloace de informare în masă, abundă în erori factologice și nu reflectă situația reală, iar agiotajul legat de calitatea produselor companiei noastre, creat în mod artificial de jurnaliști și de cei care i-au angajat, denotă o abordare tendențioasă a subiectului dat.

Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor (ANSA) a efectuat controlul produselor sub brandul comercial Meat House. Pe data de 11 decembrie 2017 au fost prelevate probe ale tuturor grupelor de produse, care ulterior au fost supuse testelor de laborator.

Rezultatele investigațiilor au arătat că producția marca Meat House corespunde tuturor normelor și standardelor igienico-sanitare. Calitatea produselor a fost și este confirmată prin eliberarea certificatelor sanitar-veterinar. Întreprinderea producătoare nu a fost supusă nici unui tip de sancțiuni.

Din momentul fondării sale, în anul 2000, compania a activat în strictă conformitate cu cerințele și standardele în vigoare, fapt atestat și de lipsa oricăror obiecții din partea organelor de control sanitar-veterinar. Compania este verificată cu regularitate de reprezentanții instituțiilor internaționale, care certifică respectarea standardelor managementului în domeniul siguranței produselor alimentare.

Așadar, valul de informație, lansat prin intermediul mijloacelor de informare în masă, nu corespunde realității. Vom aduce un singur exemplu. Pe data de 28 decembrie 2017, pe un site a apărut o știre, în care se afirma: “În tot acest răstimp oamenii au continuat și continuă să consume producție returnată prelucrată“. Nu ne vom referi aici la conținutul și la calitatea textului în cauză, însă vom specifica un lucru: începând cu 1 ianuarie 2017, în Republica Moldova este interzisă prin lege returnarea producției alimentare de către magazine, respectiv preluarea ei de către întreprinderile producătoare. Compania noastră respectă cu strictețe cerințele date. Deci, categoric nu poate fi vorba despre returnarea producției, și cu atât mai puțin - despre fabricarea altor mărfuri din produsele returnate.

Absurditățile formulate în știrile și articolele respective demonstrează caracterul premeditat al acțiunilor de proliferare a neadevărului, incompetența jurnaliștilor antrenați în această campanie, prin care se încalcă grav Codul deontologic și legislația RM. Un asemenea comportament ne face să presupunem că materialele în cauză au fost întocmite și publicate la comanda cuiva, de către mijloace de informare în masă, jurnaliști, bloggeri angajați. Compania producătoare de produse sub marca Neat House le sugerează mijloacelor de informare în masă profesioniste și competente să studieze toate documentele care prezintă adevărata stare a lucrurilor și care denotă cu certitudine faptul că: brandul Meat House a devenit victima unei campanii de dezinformare rău intenționate. Publicarea știrilor și articolelor tendențioase, minciunoase, orientate spre discreditarea companiei și brandului cade sub incidența unui șir întreg de legi ale RM.


Consiliul de directori Cardiax-Plus SRL